• 3 Leta Garancije

    (za vse kompatibilne izdelke)

  • Dostava le 2,90€

    (brezplačno nad 50€)

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani Toner123.si, ki je dostopna na povezavi  http://www.toner123.si (v nadaljevanju: 'spletna stran') in jo upravlja podjetje AKREDON d.o.o. (v nadaljevanju: 'ponudnik'). 

Pred nakupom preko spletne strani, prosimo, preberite:

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave bodo prodajni svetovalci iz klicnega centra stranke ustrezno in pravočasno obvestili.

Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas konktaktirate:

  • pišete na e-naslov: info@toner123.si ali
  • pokličete na telefonsko številko:  051/392-793.

1. Dokončna potrditev naročila

Naročilo je dokončno potrjeno, ko bo po oddaji spletnega naročila uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.

Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov info@toner123.si .

2. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje) 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Identiteta podjetja in kontaktni podatki

  • Ponudnik in njegov naslov: AKREDON, trgovina in storitve, d.o.o., Moste 30, 4274 Žirovnica, Slovenija
  • Elektronski naslovinfo@akredon.si (uporabniki naj pošljejo e-sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave)
  • Matična številka:  6461972000
  • Identifikacijska številka za DDV: SI-73078492
  • Vpisan v: Sodni register Okrožno sodišče v Kranju, z vložno številko 2013/40204

4. Postopek nakupa

I. Izbira izdelka

Na spletni strani www.toner123.si  izberite izdelek in kliknite na povezavo ''v košarico ''. Sistem Vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ''Nadaljuj nakup '' in se vrnete nazaj v spletno trgovino.

Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ''Zaključi naročilo! '' in sistem Vas pripelje v nakupovalno košarico.

II. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice

Na spletni strani www.toner123.si  se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico.

Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ''odstrani''. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ''Nadaljujte z nakupi''. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj v spletno trgovino.

III. Nakupovalna košarica  

Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

1 Podatki računa

Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Vpisati morate vsaj eno veljavno telefonsko številko.

Obrazec Vam omogoča, da si lahko ustvarite račun in so pri naslednjem naročilu vaši podatki že shranjeni.

Omogoča Vam tudi možnost pošiljanja na drug naslov.

2  Način dostave

Izbirate lahko med ponujenimi možnostmi dostave. 

3  Način plačila

Izbirate med dvema načinoma plačila: Plačilo po povzetju ali plačilo po predračunu. 

5. Pregled naročila

Prikazani so izdelki, ki ste jih je med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Cena izdelka, način dostave, strošek poštnine,  vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo.

IV. Zaključek naročila 

Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ''Zaključi naročilo''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se Vam na spletni strani izpiše tekst  ''Vaše naročilo je bilo sprejeto. Zahvaljujemo se vam za nakup v naši spletni trgovini in se priporočamo tudi v prihodnje! Vaša številka naročila je: ………….

Na e-mail naslov vam bomo poslali potrditveno sporočilo z vsemi podrobnostmi nakupa''.

V. Dokončna potrditev naročila

Po oddaji naročila bo uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.

Tekst e-mail sporočila se glasi ''Pozdravljeni, ime in priimek. Potrjujemo in se Vam zahvaljujemo za vaše naročilo v spletni trgovini Toner123.si. Takoj, ko bo vaše naročilo odposlano vas bomo o tem obvestili. Postopek obdelave naročila si lahko ogledate tukaj postopek nakupa. Status vašega naročila lahko preverite tako, da se  prijavite v vaš račun.
Za kakršnakoli vprašanja o vašem naročilu nas lahko kontaktirate preko e-maila info@toner123.si ali pa nas pokličete po telefonu na 051/392-793 (od ponedeljka do petka med 10.00 in 17.00 uro). Podatki o vašem naročilu se nahajajo spodaj. Hvala za vaše naročilo.

Uporabnik je s prejetim elektronskim obvestilom seznanjen, da ga bomo pred odpošiljanjem naročila o predvidenem roku dostave naročenega blaga obvestili.

VI. Odstop od naročila pred dostavo

Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov info@toner123.si .

6. Cene

Vse cene navedene na spletni strani so končna cena z DDV. V njej so zajeti vsi prispevki in davki.
Na strani, kjer je naročilnica, sta specificirana cena izdelka z vključenim DDV-jem ter strošek dostave / poštnine.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Način plačila je s predplačilom ali z gotovino ob prevzemu.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.
Pri opisih izdelkov lahko pride do napak. Pridržujemo si pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave.

7. Multimedijska vsebina

Na spletni trgovini toner123.si so navedeni glavni podatki o izdelkih. Podatki o številu natiskanih strani so pridobljeni od proizvajalcev in načeloma veljajo v primeru 5% pokritosti. Za lažje predstavljanje so dodane fotografije (slike so simbolične). Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov.

8. Plačilni pogoji in načini plačila

Blago, kupljeno preko spletne strani toner123.si podjetja AKREDON d.o.o. kupec plača na enega izmed sledečih načinov:

  1. Predhodno plačilo po predračunu (ni dodatnih operativnih stroškov, ki se obračunajo ob prevzemu z gotovino, zato ga priporočamo kot najcenejši način plačila)
    Naročeno blago lahko na vaši banki ali spletni banki plačate z nakazilom na transakcijski račun podjetja AKREDON d.o.o. št. SI56 6100 0000 5860 893 (račun odprt pri Delavska hranilnica d.d.). Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali predračuna potem, ko oddate naročilo. Pri plačilu navedite sklic in nam tako omogočite, hitrejšo obdelavo naročila. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun. Naročila za katera bomo prejeli sredstva na naš račun do 16h bomo še isti dan odpremili. Prejeta naročila izvajamo po vrstnem redu prejetih plačil na naš račun, zato se lahko stanje zaloge v času prejema vašega plačila razlikuje od stanja zalog v času oddaje naročila in s tem spremeni dobavni rok.

  2. Plačilo po povzetju z gotovino (dodatni strošek 0,98 EUR zaradi operativnih stroškov Pošte Slovenije)
    Plačilo po povzetju je možno le z gotovino. Ob prevzemu morate zato biti prisotni in imeti dovolj gotovine za plačilo kupnine.

9. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga  podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43.č členom ZVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail vracila@toner123.si . Potrošnik mora blago vrniti v 30 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Spletna trgovina Toner123.si, si pridržuje pravico, da vračilo poškodovanega, uporabljenega ali izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, originalno zapakiran, neuporabljen itd) zavrne na stroške pošiljatelja. Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo saj bomo le tako lahko nemoteno izdelek zamenjali ali vam vrnili denar.
Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, katerega številko priložite k izdelku in reklamacijskem zapisniku, ki ga vračate oziroma  pošljite po e-mailu na vracila@toner123.si .

PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?
V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

10. Dostava in stroški dostave

Blago, ki je na zalogi in naročeno do 16h bomo še isti dan odpremili. Dostavo opravlja pogodbeni partner - Pošta Slovenije. Dostava praviloma poteka od ponedeljka do petka. Blago se lahko dostavi na naslednje načine:

Pošta Slovenije - navadno:

Dostavo opravlja Pošta Slovenije. Izdelki naročeni do 16.ure bodo odpremljeni še isti dan. Pošta Slovenije večino svojih paketov (več kot 99%) dostavi že naslednji dan, v redkih primerih pa lahko traja do 3 dni. Dostava je običajno v dopoldanskem času.

Vsa naročila, ki bodo izvedena po 16.uri se bodo odpremila naslednji dan. To velja le za blago na zalogi. V kolikor blaga ni na zalogi se bo blago dostavilo v najkrajšem možnem času. V primeru, da kupec v času dostave ne bo dosegljiv na navedenem naslovu, lahko paket prevzame na najbližji pošti.

Pošta Slovenije - dostava pred 10.uro (le v določenih krajih):

Dostava se bo v tem primeru izvedla pred 10.uro. Dostavo opravlja Pošta Slovenije. Izdelki naročeni do 16.ure bodo odpremljeni še isti dan. Pošta Slovenije večino svojih paketov (več kot 99%) dostavi že naslednji dan, v redkih primerih pa lahko traja do 3 dni.

Vsa naročila, ki bodo izvedena po 16.uri se bodo odpremila naslednji dan. To velja le za blago na zalogi. V kolikor blaga ni na zalogi se bo blago dostavilo v najkrajšem možnem času. V primeru, da kupec v času dostave ne bo dosegljiv na navedenem naslovu, lahko paket prevzame na najbližji pošti.

Pošta Slovenije - dostava po 16.uri (le v določenih krajih):

Dostava se bo v tem primeru izvedla po 16.uri. Dostavo opravlja Pošta Slovenije. Izdelki naročeni do 16.ure bodo odpremljeni še isti dan. Pošta Slovenije večino svojih paketov (več kot 99%) dostavi že naslednji dan, v redkih primerih pa lahko traja do 3 dni.

Vsa naročila, ki bodo izvedena po 16.uri se bodo odpremila naslednji dan. To velja le za blago na zalogi. V kolikor blaga ni na zalogi se bo blago dostavilo v najkrajšem možnem času. V primeru, da kupec v času dostave ne bo dosegljiv na navedenem naslovu, lahko paket prevzame na najbližji pošti.

Pošta Slovenije - dostava med 18 in 20.uro (le za pošto 1000 Ljubljana):

Dostava se bo v tem primeru izvedla med 18. in 20.uro. Dostavo opravlja Pošta Slovenije. Izdelki naročeni do 16.ure bodo odpremljeni še isti dan. Pošta Slovenije večino svojih paketov (več kot 99%) dostavi že naslednji dan, v redkih primerih pa lahko traja do 3 dni.

Vsa naročila, ki bodo izvedena po 16.uri se bodo odpremila naslednji dan. To velja le za blago na zalogi. V kolikor blaga ni na zalogi se bo blago dostavilo v najkrajšem možnem času. V primeru, da kupec v času dostave ne bo dosegljiv na navedenem naslovu, lahko paket prevzame na najbližji pošti.

 Brezplačna dostava je možna ob nakupu katerega izmed naslednjih izdelkov oz. kombinacij izdelkov, tudi v primeru vrednosti nakupa pod 50€:

- kompleta tonerjev,
- 2 tonerjev,
- bobna,
- kompletov z 8 ali več kartušami,
- 2 kompletov kartuš,
- kompleta TZ (TZe) - trakov,
- 3 TZ (TZe) - trakov,

V spodnji tabeli je prikazana vrednost poštnine, glede na vrednost nakupa in izbrano dostavo: 

 

 

Vrednost naročila in stroški dostave

Vrsta dostave:

do 49,99€

od 50,00€ do 99,99€

nad 100,00 €

Pošta Slovenije – navadno

2,90€

Brezplačno

Brezplačno

Pošta Slovenije - dostava pred 10.uro*

4,90€

2,00€

Brezplačno

Pošta Slovenije - dostava po 16.uri*

4,90€

2,00€

Brezplačno

Pošta Slovenije - dostava med 18 in 20.uro (le 1000 Ljubljana)

4,90€

2,00€

Brezplačno

 

* Ta vrsta dostave je mogoča le v določenih krajih.

11. Garancija

Vsi kompatibilni tonerji in kartuše v naši ponudbi imajo 3 leta garancije, ves originalen potrošni material (OEM) pa 1 leto od dneva nakupa. Garancijski rok velja za primer uporabe izdelka skladno z navodili.

12. Reklamacije

V primeru okvare izdelka v reklamacijskem roku upoštevajte naslednja navodila in pravila:

  • Okvaro izdelka znotraj garancijskega roka sporočite na vracila@toner123.si ali nas pokličite na  telefonsko številko 051/392-793, da se dogovorimo o prevzemu pokvarjenega izdelka. Vse pošiljke, ki bodo poslane na naš naslov brez predhodnega dogovora ne bomo prevzeli. Stroške dostave v tem primeru nosi uporabnik sam.

  • Po dogovoru bo ponudnik organiziral prevzem pošiljke. Vrnjen izdelek ne sme biti v razstavljenem stanju. Izdelku je potrebno priložiti račun in ga vrniti v originalni embalaži.

  • V primeru upravičene reklamacije bo ponudnik v roku 45 dni od obvestila o reklamaciji reklamiran izdelek popravil oziroma ga nadomestil z novim. V primeru neupravičene, lažne reklamacije ponudnik ni dolžan vrniti popravljenega izdelka oziroma ga zamenjati z novim. 

  • ne odgovarjamo za morebitne finančne izpade in/ali okvare strojev, ter drugih delov na strojih zaradi uporabe neoriginalnega/kompatiblnega/obnovljenega potrošnega materiala.

Reklamacije se rešuje z zamenjavo artikla oz. vračilom kupnine. O načinu kompenzacije odloča ponudnik.

13. Varnost

Od vas prejete podatke uporabljamo za potrebe vašega naročila. Vaše podatke (ime, naslov in telefon) posredujemo naprej na podjetja, ki so odgovorna za dostavo blaga. Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo nikomur drugemu. Po opravljeni dostavi in potem, ko smo prejeli vaše plačilo, je dostop do vaših podatkov zaprt. Po opravljenih davčnih in trgovinsko pravnih obveznostih vaše podatke izbrišemo.

14. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Vaši osebni podatki bodo zakodirani preneseni preko interneta. Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb. Kljub redni kontroli vaših podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.

15. Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

16. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil dostop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

17. Pravica do obveščanja

• informacija: imate pravico do neplačljivih informacij o vaših podatkih in tudi, če je potrebno, do zaprtja in izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na: info@toner123.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.
• obvestila: po prijavi na obvestila bosta vaše ime in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@toner123.si .
• preklic privolenj: dovoljenje za obveščanje se v toku naročevanja izrecno dovolili. Želimo vas opozoriti, da se bo podjetje AKREDON d.o.o. po svojih najboljših močeh trudilo zagotoviti verodostojne in posodobljene podatke o izdelkih, ki jih trži na spletni strani. Klub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako, da ponudnik ne uspe popraviti vseh podatkov. V takem primeru bo kupec naknadno obveščen o spremembah in bo imel možnost preklica naročila z vračilom morebitne nakazane kupnine ali zamenjave naročenega izdelka.
Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz!

18. Oglasna elektronska sporočila

Ponudnik bo uporabnikom pošiljal oglasna elektronska sporočila le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@toner123.si .
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.

Oglasni material bo poslan v imenu podjetja AKREDON d.o.o. z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.

Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli elektronsko sporočilo z oglaševalskimi ponudbami in ostalimi vsebinami s strani podjetja Akredon d.o.o. (v primeru, da je bila e-pošta že poslana oz. v fazi pošiljanja). Vnaprej se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.

19. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: info@toner123.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Obilo prijetnih in ugodnih nakupov, vam želi ekipa Toner123.si
 


 
AKREDON, trgovina in storitve, d.o.o.
Moste 30
4274 Žirovnica
Slovenija

GSM: 051392793
E-POŠTNI NASLOV: info@akredon.si

URADNE URE: ponedeljek - petek od 10:00 - 17:00 ure

Matična številka družbe: 6461972000
Davčna številka: SI-73078492
Vložna številka: 2013/40204 Okrožno sodišče v Kranju
Osnovni kapital: 7.500,00 €

IBAN: SI56 6100 0000 5860 893, odprt pri Delavska hranilnica d.d.