• 3 Leta Garancije

    (za vse kompatibilne izdelke)

  • Dostava le 2,90€

    (brezplačno nad 50€)

Vračila

Vsi naši kompatibilni izdelki imajo 100% Garancijo zadovoljstva, ki velja 60 dni. Želimo, da izdelek preizkusite in se potem odločite ali vam ustreza. V kolikor v 60 dneh po nakupu iz kateregakoli razloga s kompatibilnim izdelkom niste zadovoljni nas o tem obvestite na vracila@toner123.si in TAKOJ vam bomo povrnili celotno kupnino. Dogovorili se bomo o postopku vračila blaga. Strošek vračila v tem primeru nosi podjetje Akredon d.o.o. 
Izdelke, ki bodo poslani na naš naslov brez predhodnega dogovora ne bomo prevzeli. 

I. V primeru, da s kupljenim originalnim izdelkom niste zadovoljni upoštevajte naslednja navodila in pravila:

 Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga  podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43.č členom ZVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail vracila@toner123.si . Potrošnik mora blago vrniti v 30 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

II. V primeru okvare izdelka v reklamacijskem roku upoštevajte naslednja navodila in pravila:

  • Okvaro izdelka znotraj garancijskega roka sporočite na vracila@toner123.si ali nas pokličite na  telefonsko številnko 051/392-793, da se dogovorimo o prevzemu pokvarjenega izdelka. Vse pošiljke, ki bodo poslane na naš naslov brez predhodnega dogovora ne bomo prevzeli. Stroške dostave v tem primeru nosi uporabnik sam.

  • Po dogovoru bo ponudnik organiziral prevzem pošiljke. Vrnjen izdelek ne sme biti v razstavljenem stanju. Izdelku je potrebno priložiti račun in ga vrniti v originalni embalaži.

  • V primeru upravičene reklamacije bo ponudnik v roku 45 dni od obvestila o reklamaciji reklamiran izdelek popravil oziroma ga nadomestil z novim. V primeru neupravičene, lažne reklamacije ponudnik ni dolžan vrniti popravljenega izdelka oziroma ga zamenjati z novim.